събота, 10 април 2010 г.


Здравейте на всички!!!При мен вече отмина пролетната вълна и вече съм настроена на всякаква друга тематика.Да си призная честно повечето неща,които съм правила съм заимствала от интернет,ноооо време е за нещо абсолютно по моя идея.Всички,които се занимават с квилинг знаят,че това води до пристрастяване.Като видя нещо и веднага си го представям на навити лентички.Тези малки буболечета са най-сладкото нещо,което съм правила досего (според мен).Тук може да разгледате още квилинг от мен.

12 коментара:

  1. Супер сладки буболечки,много весели картички!

    ОтговорИзтриване
  2. Много са сладки буболечките!

    ОтговорИзтриване
  3. Останаха ми очичките в калинката сьс сьрцето и в една лилава картичка много изискана.Да вземеш да ме научиш на квилинг.

    ОтговорИзтриване
  4. Хаха, страхотни са :D, как само си ги усмихнала. А тези с протегнатите ръчички са много интересни. Дори и не би ми хрумнало това. Браво, страхотни идеи!

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятно сладички буболечета! Страхотни!!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни сладури си направила, много им се зарадвах като ги видях :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много оригинални картички! Страхотни са! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Hi .. these cards are wonderful, beautiful, congratulations!
    I love ladybugs are so cute, because I am your follower!
    Hugs from Braz

    ОтговорИзтриване
  9. Пак аз. Ели, имаш си наградка, мини през блога ми. :)

    ОтговорИзтриване
  10. Калинкиииии! :) Очарователни са и толкова изпипани!:)

    ОтговорИзтриване